Čepička měsíce Října (návod zdarma)

Dnes jsem dokončila čepičku vhodnou na sychravné podzimní počasí. Háčkovala jsem z příze Merino (50% acryl, 50% vlna merino) háčkem č. 5. Čepičku jsem háčkovala dle návodu z blogu Prskavkina dielnička, kde je návod ke stáhnutí ve formátu PDF ve slovenštině.
  
Teplá čepička s aplikací vločky
Vzorek čepičky je založen na háčkování střídavě na rubu a líci čepičky, přičemž na rubové straně se háčkuje jen do předního oka. Výsledek je velmi efektní:-)

Namísto původní ozdoby (velmi hezká kytička) jsem zvolila zimní motiv vločky. Pokud si ji chcete uháčkovat, směle do toho!
Použité zkratky:
PO - pevné oko
ŘO - řetízkové oko
KS - krátký sloupek
DS - dlouhý sloupek
Speciální steh pikotka - uháčkujte 4ŘO, ukončete PO do 1.ŘO.

1. řada - do magického kroužku (z 5ŘO) uháčkujte 15DS.


2. řada - uháčkujte do tří ok DS, poté 7ŘO, opakujte ještě 4x.


3. řada - do 3DS zpředchozí řady uháčkujte vždy KS, do obloučku pak 2KS, pikotku, 2KS, pikotku, 2KS, pikotku, 3KS, opakujte ještě 4x.


Čepičkám zdar!

Komentáře

  1. článok sa mi veľmi páčil, zrozumitelne spracované, veľké ďakujem....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Líbil se vám článek? Máte připomínky? V tom případě přidejte k záznamu komentář..

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak ukončit háčkování, aby to nebylo poznat

Základní postup pro vytvoření čepičky

Pojďme uplést čepici (návod) / Let's knit a hat (tutorial)